Familie in Mexico laatste dag 12, Mexico City - Curaçao

17 september 2017 - Mexico-stad, Mexico

Maandag 8 augustus
Om half 8 gaat mijn wekkertje, het is weer tijd om naar huis te gaan, of thans mijn tijdelijke huis, thuis zijn is en blijft in Nederland ;)
Ik prop mijn laatste spulletjes in mijn backpack, tandjes poetsen en alle tassen naar beneden sjouwen. Het is al 5 voor 8, 8 uur zou ik met de taxi naar het vliegveld vertrekken, ruim op tijd in verband met onverwachte verkeersopstoppingen die nogal regelmaat zijn in Mexico City. Chelina, Monica en hun oma zwaaien mij uit. Uiterlijk 9 uur wilde ik aankomen op het vliegveld... tegen die tijd ben ik al ingechecked, bagage af gegeven en door de douane, het mag ook wel een keer mee zitten natuurlijk ;) Gelukkig lette ik wel op bij de bagage drop off, de man legde mijn backpack al op de band zonder een label. Ik twijfelde nog even om mij er mee te bemoeien maar gelukkig dat ik hem terug riep, het label zat er nog niet op en anders was mijn tas zeker kwijt geraakt. Aangezien ik nog 2,5 uur mag wachten op de vlucht, ga ik een lekker hapje eten, laatste Mexicaans ontbijt met Wi-Fi om mijn blog verhaal van dag 11 te kunnen versturen.

De eerste vlucht is goed verlopen, mooi een filmpje kunnen kijken en prachtig uitzicht gehad over de bergen rondom Mexico stad.
Nu ben ik wachtende op Miami, ze worden steeds slimmer met geld verdienen, zelf Wi-Fi voor de Whatsapp is niet gratis meer. En ik ben denk ik voor 1 dollar afgezet ben bij het halen van thee en een muffin, haha als dit het aller ergste is van de hele trip... Over 11 minuten kan ik boarden voor mijn laatste vlucht.